6 dagar kvar

Puuh, äntligen fredag :) Så kul att folk börjar hitta hit till bloggen! Jag är ju skitdåligt på att "skaffa läsare", orkar inte med allt sånt att man ska in och kommentera andras bloggar för att fiska till sig läsare. Jag kommenterar när jag har något att säga, inte annars.

Just nu har jag inga roliga bilder att visa, för det enda jag gör om dagarna är att sitta framför datorn på jobb, booooring. Men om 6 dagar MED idag så slutar jaaaaaag! Wihoooo! :) Så då händer det lite mer som ja kommer kunna visa :)

Nästa vecka ska vi passa min hund (som bor hos mina föräldrar) från söndag till onsdag, de ska upp till Stockholm och segla i skärgården med några vänner. Ska bli så himla mysigt, att komma hem efter en tråkig dag och mötas av världens finaste hund :)

Här får ni 2 bilder, en på världens finaste hund och en på världens godaste kvällsmat igår! :)

 

Bara för att förtydliga så är detta bilden på hunden...

image

Och detta på kvällsmaten

image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0