Aningen försenade midsommarbilder, och en video

Hej! Här kommer lite bilder och diverse från midsommar, det blev en rolig kväll mitt ute i ingenstans med lite för mycket sprit, precis som det ska vara! :)

Allra först kommer en video som ja snickrat ihop själv :)

559744

Först min fina krans som jag faktiskt är lite stolt över :) (som jag gjorde fffääääälv :D :P)

 

En obligatorisk egobild innan vi drog

 

Marc o Sandra i soffan vid ankomst

 

Litta maaaaud (de betyder mat på skånska)

 

Lite bästiskärlek vid bordet är alltid mysigt

 

Kubb, vem som efter denna rundan vann efter cirka 40 sekunders spelande behöver vi ju inte nämna. (JAAAAAAAAAG)

 

 

Jag o Sandra

 

Ego bilder PÅ festen är också obligatoriskt för de som inte visste

 

 

 

Lite mer kärlek...

 

Och nästan en kyss? hmm

 

:P

 

Som tur var hade Emil en egen tjej att mysa med också, tur :P

 

 

 

Och ett försök till en sista egobild som mest bara blev superlökig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0