Massa roligt på G!!

Ahh, känns som det är massa spännande saker på G nu, vill dock inte säga allt än då jag inte är helt säker än på att allting kommer gå som planerat. Men en utav sakerna får jag reda på idag, GAAAH, är så sjukt nervös!!!

Vi har dels bokat resa till NEW YORK!!! :D Omg som jag längtat till att åka till denna staden, har aldrig varit där men jag är säker på att jag kommer älska det. Dock ska vi åka över mammas 50-års dag så det blir inte förrän i början av 2013. Men hey, den är iallafall bokad och inskriven i kalendern :). HIHIHIHIHIHIHI.

Hemma är vi i full rulle med att göra om lite i vår lilla etta, måste ha mer förvaring, och lite ändring allmänt, så vi drog till IKEA igår och köpte nytt förvaringssystem, det brände lite i plånboken men jag tror det kommer bli mycket bättre faktiskt! Ni får definitivt se bilder före och efter så fort det är färdigt :)

Utöver detta så har jag exakt (med idag) 12 arbetsdagar kvar på jobb innan jag slutar, alltså inte går på semester, SLUTAR!! :D Just det, jag hade ju en veckas semester förra veckan också! Har massa bilder från det! Med det visar jag i ett annat inlägg. Om jag räknar ner dagarna tills jag slutar?... Prova timmarna... Det händer absolut iiiiiiiingenting nu på sommaren här på jobb, så det blir mest att man sitter och glor och känner att livet rinner förbi, inte kul.

Nä fy, nu avslutade jag detta helt tragiskt men, jag är glad iallafall, bara lite nervös om hur min framtid kommer att se ut om exakt en månad... Men de löser sig alltid på något sätt :) Vi hörs!

image

en hoptryckt mobilbild på mig så länge :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0