Rosa crocs och slemmiga händer

Jag dog lite igår när vi skulle storhandla på Willys. Vi åker aldrig till Willys annars, utan bara till Coop, Hemköp eller ibland City Gross. Tänkte att vi skulle försöka vara lite ekonomiska nu när jag ska bli student o allt, då får man ju lära sig att handla mat på Willys, Netto och Lidl, handla kläder från Ullared och klädavdelningen på Ica Maxi. Men fy faan alltså, direkt man klev in genom dörrarna på Willys igår så möts man av helt ny värld, en värld av tandlösa människor med rosa crocs, mjukisbyxor, rött fettigt hår och limegröna tröjor som kommit med Kalle Anka tidningen för 10 år sedan. Okej, exakt alla hade ju inte denna outfiten, men nästan!

Efter en stunds förvirrat storhandlande gick vi förbi godishyllan och naturgodiset. Här står då en kvinna (som dessutom pratar med sig själv) och GRÄVER med handen först i cashewnötterna, tar upp en näva och trycker in i munnen, och då menar jag TRYCKER in, så mycket så att det kom slem på handen när hon drog ut den igen. Som att inte detta är tillräckligt äckligt så kör hon ner den slemmiga handen IGEN och gör precis samma sak. När hon var klar med det går hon till godiset och tar lite vad hon känner för där och käkar, helt öppet mitt i butiken.... Då spydde jag lite i min mun kan jag säga.

Men hey, det blev ju en billig storhandling iallafall! Och nästa gång jag handlar ska jag fan bre mig en macka med kalles randiga och ost om hungern faller på, kanske lite marängsviss till efterrätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0