Semester - sista dagarna

 

De sista dagarna av semestern kom Emil upp och hälsade på, vi åkte massa turer med båten, picknikade ute på en ö, drack lite för mycket vin och badade näck mitt i natten. Precis som en sommar ska va :)

573210

Jag började med att färga mitt hår, missade dock att det stod KYCKLINGGULT på förpackningen, hrrrm, natural and easy and UGLY. Jaja, de e sånt man får ta när man chansar.

 

 

Bilderna visar dock inte håret rättvisa, det är mycket gulare IRL

 

 

Vi roade även oss med att ge en cigarett till getingarna, mindre uppskattat.

 

 

Finfin grillpicknik på en ö, med lite sommarregn på köpet

 

 

 

 

Världens godaste tomatsallad!! Cocktailtomater, salt, peppar, olivolja och gräslök, mums!

 

Ett dopp från båten :)

 

En fin pojkvän

 

 

Och en GROTESK bild på mig i en OTROLIGT osmickrande ihopsjunken pose, ser ut som en kossa med lår som är 5 ggr för stora för kroppen men va ju tvungen att lägga ut EN bild på mig iaf...

 

 

 

VÄRLDENS godaste middag, mörade grillade kycklingfiléer, avokado, tomatsallad igen, vitlökssås och nypotatis med dill.



Efter nakenbad och lite för mycket vin så pömsade vi sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0