Sjuk mysdag

Så typiskt! Har blivit förkyld, tung i huvudet, snorig, ont i ögonen och sväljer typ rakblad :/ I och för sig så har jag inte varit sjuk på länge nu så det var väl dags. Var i alla fall hemma en sväng hos mina föräldrar och gosade sönder min älskling Pelle (katt), även min älsklingshund Teddie, men Pelle är mitt 15 (kan vara 14?) åriga barn <3 Jobbigt att han inte kan bo i lägenheten hos mig, men han är och har alltid varit en utekatt så det går inte att ändra efter 15 år :)

Nu blir det bara sängen, film, godis och hemkörning av pizza. Det kan man inte klaga på heller faktiskt.

Trevlig kväll, hoppas ni gör något roligt, och gör ni inte det, så passa på att ha egentid med er själva, det är aldrig fel!

 

image

 

image

 

image

image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0